Tinta Si Isteri Mekanik: Wedding Day

04 August 2009

Wedding Day

buat air 4 breakfast, sediakan food sumer, kumpul barang nak bawak ke dewan coz Odah ke dewan dulu baru pi masjid....owh siapkan pengantin jugak sebab dia suka Odah pakaikan sampin dia, kemas kata dia..last time utk bujang..masa nak gi dewan tu, salam n peluk cium dia....Odah SEBAK masa tu..happy and sad at the same time..ye la lepas ni dah jadik laki orang...hehe..kami mmg close..masa kawan ngan hubby pun Odah banyak tanya pendapat dia..dia pun antara yg awal Odah bagitau ttg hubby..so cam terasa jugakla..pastu terfikir, agaknya camnih dia rasa masa Odah kawen dulu..

settle dewan, terus shoot ke masjid..sib baik lum start..dapatla tengok adikku ini akad nikah..

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign