Tinta Si Isteri Mekanik: Jom Join untuk Menang

04 September 2009

Jom Join untuk Menang

Kan harga minyak petrol dah naik kan? dengan nak raya lagi, mesti perbelanjaan yang akan kita buat melebihi dari kebiasaannya..yela time raya ni la kita nak ziarah-menziarahi menyambung silaturrahim serta bermaaf-maafan sesama kita. bukan tak boleh di masa lain, cuma kemeriahan syawal tu lebih terasa bila kita berjumpa sanak saudara.

Macam Odah tahun ni beraya di rumah mertua. jadi masa ni memang raya pertama tu sibuk berjalan ke rumah nenek, ibu bapa saudara dan sepupu sepapat hubby. kalau sebelah rumah, tentu tak payah guna kereta, tentunya dah jimatkan? tapi kalau dah satu kat Bakri, satu kat Batu Pahat, lagi satu kat Kluang, tentunya akan bertambah penggunaan minyak.

so kawan-kawan, jom kita masuk peraduan yang dianjurkan oleh Mommy Lina ni..senang je kengkawan..tampalkan kod ni kat sidebar blog kengkawan
mysuperkids giveaway


Sertai sekarang untuk voucher minyak PERCUMA!


weblog popular 1Malaysia


pastu kalau nak lebih peluang lagi, buatkan entry tentang giveaway ni..
mysuperkids giveaway

Sertai sekarang untuk voucher minyak PERCUMA!

weblog popular 1Malaysia


ni pertama kali odah sertai giveaway ni..mudah-mudahan murah rezeki kami dan juga Mommy Lyna..thanks Lina


Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign