Tinta Si Isteri Mekanik: Ramadhan kali ini

09 September 2009

Ramadhan kali ini

Saya rasa pelik sebab semakin lama berpuasa, semakin cepat perut saya terasa lapar.. Contohnya begini:-

1st day - ok sebab semangat. Ada kelas Tuisyen dari 0900am - 1400pm still maintain. Kemas rumah lagi.
2nd day - ha..gastrik n start muntah dari malam lagi. mmg melepek. tidur aje sepanjang hari. Nasib baik berbuka kat rumah mak.
3rd day - still gastrik but bearable. gi office
4th day - gastrik masih ada tapi dah tak muntah.
5th day - dah baik sikit sebab makan kurma n madu banyak waktu sahur
6th day - 13th day - alhamdulillah sebab tak rasa lapar, cuma kena masak lambat
dalam pukul 6pm takut lapar.
14th day - today - pukul 1 @ 2 dah rasa lapar..

Dan saya tak boleh tengok rancangan masakan AT ALL..langsung tak boleh, sebab nanti perut saya BERBUNYI..macam budak-budak lak rasanya sebab dulu masa kecik-kecik, mmg takleh tengok tv especially iklan air, food yang menggiurkan.

Kalau tuisyen jam 1200-1400, time tu maid dia selalu masak (well they are non-muslim family) dan perut saya akan meminta-minta untuk diisi..

haiya..


Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign