Tinta Si Isteri Mekanik: Episod Hati Suka

26 October 2009

Episod Hati Suka

sebab berjaya memasak Nasi Beriani + ayam beriani + dalca + pajeri untuk 30orang..

suka hati saya..

sebenarnya, saje membuat sesi menggemukdiri makan-makan untuk kawan hubby and kawan ofis saya..oh juga untuk family..

mulanya nak buat menu Lontong dan Rendang AYam, tapi ada plak pakcik saya komen, buatlah beriani ke, kambing panggang ke..baru best dia datang n makan..

oleh kerana bajet kambing panggang tiada, maka harus menyahut cabaran memasak Nasi Beriani and The Gang..

katanya....


Nasi saya kurang garam..


ada jugak kata


nasinya ok...


but..

saya rasa cam just nice yet a bit kering..tak moist sangat..

patutnya bila nasi kering, kena tutup ngan aluminium foil..tapi dek kerana sibuk masak lagi satu periuk nasi, makanya berlalulah pesanan tanpa perbuatan..


Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign