Tinta Si Isteri Mekanik: Emosi saya pagi ini

02 December 2009

Emosi saya pagi ini

Pagi ini hati saya sangatlah sedih. Senang aje air mata ini nak mengalir. Tengah memandu pun sempat lagi lap air mata. Bila dengar lagu Saleem yang baru tu, naikkan volume radio dan menyanyi sekuat-kuat hati, kononnya utk tenangkan hati yg lara. Sekejap saje keberkesanannya.

Kat ofis, sesi meluahkan perasaan dengan tersayang bermula. Dan air mata ini masih mengalir hingga mata saya merah dan hidung pun menjadi seperti badut yang mempunyai hidung besar merah.

Entahlah, sejak minggu lepas, sensitif betul saya ini. Tengok cerita yang beremosi, turun lagi hujan di muka saya ini. Cerita tu semestinya yang sedihlah...Tapi kali ini bila ada part yang happy or romantic, or apa-apa jela yang melibantkan emosi, sure peneman saya pada masa itu adalah air ini..

Kenapa ek? Tak suka menangis sebab:

a) Mata MERAH

b) Hidung MERAH

c) Sakit kepala

Tapi eloknya mata menjadi bersih sebab telah dicuci ;)



Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign