Tinta Si Isteri Mekanik: Saya tingin sangat nak ber PS kerana

12 March 2010

Saya tingin sangat nak ber PS kerana

Saya nak mengabadikan gambar saya sekeluarga sebab kami ini tiada gambar penuh sekeluarga kecuali masa majlis perkahwinan saya dan adik saya. Itu pun, semua dah penat dan hanya ada satu sahaja shotnya. Iye, SATU shot sahaja. Kesian kan?

Kalau saya terpilih, saya nak tengok keriangan di muka ayah, mak, abang, kak linda, fatihah, sayang saya, SAYA, umar, nana, ijah and muhammad. Gambar candid semua, tengah bergurau, tengah ketawa, merajuk, menangis (fatihah la), or apa-apa gambar candid.

Ayah dan mak pun dah tak berapa sihat, saya nak sangat PS ni menjadi kenangan yang sangat best untuk semua.

Moon, pilih la saya, Saudah ;)


http://miera301.blogspot.com/


Bye,

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign