Tinta Si Isteri Mekanik: Kuih Ramadhan 2010

10 August 2010

Kuih Ramadhan 2010

Selamat datang Ya Ramadhan. Saya berharap dan berdoa agar Ramadhan kali ini:-

a) Menjadikan saya muslimah yang lebih baik dari sebelumnya.

b) Dapat membaca Al-Quran sekurang-kurangnya 1 muka setiap hari. Paling 
    tidak pun, bacaan ayatul quran sentiasa berkumandang terutamanya dalam 
    kereta.

c) Puasa saya kali ini, kuat sedikit dari tahun yang lalu dan tiada gastric attack 
    or asthma.

d) Saya nak cuba untuk memasak sahur dan iftar. Tahun ini, untuk mudah, 
    akan berbuka nasi dan lauk-pauk. Semoga hasrat ini tercapai.


Sempena menyambut Ramadhan ini, saya dah beli kuih untuk Ramadhan. Kurma, Kismis, Pistachio, bekal masa berbuka.

Selamat Berpuasa Kawan-Kawan. Maafkan segala kesilapan dan kesalahan saya.
Bye,

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign