Tinta Si Isteri Mekanik: Creditors no more..

08 February 2011

Creditors no more..

How to celebrate when I manage to close my killer credit card?

Hm...

First - FOOD

Second - Accessories


Memang dulu tak terfikir boleh close account dalam masa yang singkat.  Tapi alhamdulillah, dapat juga.

Macam mana? Side income lah.

Only those yang bermasalah macam saya yang ada sampai 5 kad kredit tahu betapa esctaticnya rasa bila kita dapat close hutang tu.

Sejak melibatkan diri dalam perniagaan, memang nampak betapa ruginya saya tidak memulakannya lebih awal.

A few of my friends yang envy saya ada perniagaan sendiri. Dan saya tidak mahu berjaya seorang diri. Saya pelawa mereka untuk bersama-sama dengan saya dalam perniagaan ini, tetapi masing-masing kurang berani untuk commit.

Memang semua perniagaan memerlukan komitment yang tinggi.
Tapi pulangannya juga TINGGI.

Memang semua perniagaan memerlukan pengorbanan.
Namun semuanya BERBALOI apabila kita dapat berikan kesenangan kepada yang tersayang.

Memang tanggungjawab seorang peniaga ini besar.
Tetapi, kepuasannya juga BESAR.

D                  U                       I                     T

Duit      +      Usaha      +       Iktiar        +    Tawakal

Bye,

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign