Tinta Si Isteri Mekanik: Travel Easy - Telekung

28 October 2011

Travel Easy - Telekung

Biasanya kalau saya travel, memang akan sediakan satu beg khusus untuk telekung. Dalam tu akan ada juga lotion, sunblock and reading material. 

But for outing, amat jarang saya bawa telekung. Yelah, nak shopping, takkan nak ada extra bag utk telekung.

What I always do is come early and be back before 3pm so that I can pray at home. Sometimes, time is our enemy kan? Syok sangat movie, lunch date, tengok-tengok dah 3 lebih. Memang dah tak sempat nak balik untuk solat, so I will go to surau to solat.

Tapi, satu perkara yang tidak saya gemar adalah ini.


Telekung kotor dan kadangkala berbau. 

Ini adalah inisiatif saya demi menjaga solat saya.



Telekung travel untuk ke shopping complex.

Saya beli dari sini. Check it out guys, limited colours sebab ramai dah beli.

Eventhough agak nipis, but easier to carry and kita memang dah pakai baju and seluar/skirt kan, so just sarungkan telekung and you are set to pray.

At least takdelah guna telekung yang kotor tu lagi.

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign