Tinta Si Isteri Mekanik: I WANT THIS!

05 December 2011

I WANT THIS!




I want this because:-

a) Saya selalu berniat nak buat solat tahajud tapi jarang dapat sebab bila tersedar, saya malas nak bangun takut mengantuk masa siang dan saya tak suka tidur siang sebab nanti sakit kepala, pastu groggy pasatu angin semacam.

b) Buku ini akan memberikan saya motivasi macam mana masa bulan Ramadhan yg selalu saya bangun awal utk solat Tahajud.

c) Saya sangat suka dengan doa-doa Rasulullah SAW kerana doa-doa baginda sangatlah sesuai pada masa sekarang walhal baginda telah wafat beribu tahun dahulu.

d) Saya nak tambah ilmu dan amalan saya yg saya rasa sangat sedikit berbanding dosa-dosa saya, so this book is perfect!

e) Saya nak mantapkan jiwa saya dan mendidik hati saya agar lebih mencintai Allah. Dengan adanya kedua-dua buku ini, matlamat saya akan hampir tercapai.

f) Muslimah dalam erti kata sebenarnya. Semoga buku ini membantu saya ke arah itu.

g) Anniversary saya dah dekat. 10 Dec. So perfect gift for me :)

*Note: entry untuk GA Casa Arina.
Bye,

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign