Tinta Si Isteri Mekanik: Pelaburan

21 February 2012

Pelaburan


pelaburan



  • jumlah wang (modal dan sebagainya) yang dilaburkan dalam sesuatu usaha niaga dan sebagainya, penanaman modal
  • sesuatu yang dibeli dan sebagainya dengan harapan akan mendapat keuntungan yang berlipat ganda, penanaman modal

  • sumber:sini

    Sebentar tadi saya sekali lagi membuat pelaburan yang besar nilainya.  Tetapi kali ini saya tidak gentar. Saya yakin saya mesti dapat pulangan yang berjuta-juta kali ganda dari apa yang saya laburkan.

    Saya juga berdoa agar saya dapat mengikuti seminar ini dengan mudah, dapat menyerap semua ilmu yang diajar, dapat menyimpan di minda dan yang penting, PANTAS BERTINDAK dengan M.E.S.T.I.

    Amin.
    Bye,

    Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign