Tinta Si Isteri Mekanik: Surprise....

08 January 2013

Surprise....

Dalam tahun 2012, saya ada menulis dalam 'wishlist' yang saya mempunyai Samsung Galaxy Note II dalam bulan November atau Disember.

Tetapi menjelang akhir Disember 2012, bayang pun tak nampak lagi sebab bajet 'burst' kerana mendahulukan perkara yang lebih penting.

Jadi memang tak berharap, cuma berdoa agar saya dapat menghadiahkan telefon tersebut kepada diri sendiri dalam bulan Januari 2013.

2hb Januari adalah ulangtahun kelahiran saya. Dan tanpa disangka-sangka, hubby telah menghadiahkan Samsung Galaxy Note II yang dibelinya kepada saya. Pandai dia, katanya memang dia beli untuk saya, cuma dia kata yang itu dia punya.

Sangatlah terharu kerana hubby buat surprise yang sangat-sangat surprise untuk diri ini. Dua tahun lepas hadiahkan laptop, tahun ni handphone pulak.

Thank you sayang.

* sumber : google

Bye,

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign