Tinta Si Isteri Mekanik: Iklan : Royal Slim Lishuo Magic

04 March 2014

Iklan : Royal Slim Lishuo Magic

* Post Melekat sehingga 4 Mac 2014

Teks : Saudah Salleh

Dalam keadaan sekarang yang mendesak, senaman adalah perkara terakhir yang kita fikirkan.


Pergi pagi pulang petang. Urusan rumahtangga dan anak-anak serta suami mengambil banyak masa seorang wanita yang digelar 'Super Woman'.


Terkini, satu revolusi dalam pelangsingan badan telah berlaku di mana Royal Slim Lishuo Magic telah memudahkan pengguna untuk menurunkan berat badan.


Berperisa epal, Royal Slim Lishuo Magic hanya perlu dibancuh dengan air sahaja, samada air bersuhu bilik atau air sejuk. Mudah kan? Tuang kan Royal Slim Lishuo Magic ke dalam shaker yang diberikan, masukkan air dan goncang.


Masa terbaik untuk minum Royal Slim Lishuo Magic adalah pada waktu perut kosong. Maknanya, pagi-pagi sebelum sarapan terus kocak Royal Slim Lishuo Magic. Senang kan?







SM : RM110 sekotak @ RM200 2kotak
PERCUMA Penghantaran
PERCUMA Shaker



Duta Royal Slim Lishuo Magic yang berjaya menurunkan berat dari 74kg ke 47kg.



Cantik kan Siti Sarah Raisuddin? Ibu kepada 2 orang anak.



Kelebihan yang ditawarkan oleh Royal Slim Lishou Magic




PROMOSI : Setiap pembelian akan mendapat Buku Mini Mudahnya Menjemput Rezeki. Terhad kepada 10 orang pelanggan sahaja.

Semua pelanggan akan mendapat bimbingan terus dari kami melalui Whatsapp. Pelanggan boleh juga sms dan telefon kami jika memerlukan khidmat nasihat.

Daftar sebagai agen untuk mendapatkan HARGA TERENDAH!

Hubungi kami melalui Whatsapp, SMS dan Telefon segera. Anda pasti berjaya kurangkan berat badan dengan sekotak Royal Slim Lishuo Magic.

013-396 7400 (Nor)
019-362 3392 (Mas)


* Nota : Saya telah mencuba Royal Slim Lishuo Magic. Rasanya sedap dan boleh diminum untuk orang yang cerewet macam saya. Baunya sangat menyenangkan iaitu bau epal. Tiada bauan dan rasa selain dari epal. 


Kalau saya boleh minum dengan mudah, tentu anda juga boleh kan? Sebabnya saya sensitif dengan bau. Nak makan ke nak minum ke, mesti bau dulu. Agak-agak bau okay, baru rasa sikit. Sampai macam tu cerewetnya saya. 


Cuma kena minum air masak banyak-banyak. Memang pakar pemakanan pun sarankan minum ikut berat badan kita. Setiap 25kg kena minum 1 liter air masak. Untuk berat saya, kena minum 3 liter. Mula-mula memang asyik ke tandas, sebab berkarat kot badan saya ni ;). Tapi beberapa hari selepas tu dah tak kerap sangat la.


Jangan lupa call mereka. Memang saya tanya dan saya berpuashati dengan penerangan mereka.


Ada pantang, tapi senang aje nak ikut. Tak seksa sangat hihi.


Semoga bermanfaat.

Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign