Tinta Si Isteri Mekanik: Luahan Perasaan!

21 August 2014

Luahan Perasaan!


KISAH AYAH YANG RINDU ANAKNYA 
YUSUF.

Hari ini Allah buka mata saya dengan Surah Yusuf Ayat 86.

Terjemahannya begini.

'Nabi Ya'cub menjawab, "Sesungguhnya aku hanyalah mengadukan kesusahan dan dukacitaku kepada Allah dan aku mengetahui (dengan perantaraan wahyu) daripada Allah, apa yang kamu tidak mengetahuinya."'

Saya baca pula buku Memahami Al-Quran Petunjuk Kita, ayat ini terletak di muka surat 235. Penerangannya sangat ringkas. Mudah difahami.



'Nabi Ya'kub menjawab: Aku hanya MELUAHKAN PERASAANKU KEPADA ALLAH SAHAJA. KERANA  DIA LEBIH M3NGETAHUI daripada apa yang kamu tidak tahu.'

Allahu Akbar!

Semalam tentang RAHSIA.

Hari ini berkaitan LUAHAN PERASAAN.

Terima kasih Ya Allah atas ingatan ini.

Ampunkan aku Ya Allah.


Tinta Si Isteri Mekanik Copyright © 2016. Designed by MaiGraphicDesign